Tedavi Süreci

ÖNEMLİ BİLGİ: Genelde uygulanan tedavi süreci aşağıdaki tabloda belirtilmiştir. Burada belirtilen tedavi süreci bilgilendirme amaçlıdır. Hekimin hastasını tıbbi amaçla muayene etmesi, tanı ve teşhis koyması yerine geçmez. Her hekimin uyguladığı tedavi yöntemi hekimden hekime farklılık gösterebilir. Ayrıca her hastaya uygulanan tedavi yöntemleri hastadan hastaya farklılık gösterebilir. Tedavi süreçleri ve operasyon sonrası karşılaşılabilecek durumlar kişiden kişiye değişebileceği gibi, aynı kişide yapılan önceki operasyonlara kıyasla farklılık gösterebilir. Tedavi sürecinde hekiminizin ek tedavi yöntemleri uygulaması veya tedavi yöntemini değiştirmesi gerekebilir!!!!!

İlk Muayene

Operasyonun Yapılması

Operasyon Sonrası (1.-3. Gün)

- 48 saatten sonra devam eden şiddetli ağrı durumunda yara bölgesine pansuman yapılması gerekmektedir. Yara bölgesine 1 kere pansuman yapılması yeterli olabildiği gibi, birkaç sefer pansuman yapılması da gerekebilir.

Dikişlerin Alınması (7. Gün)